• Hemmapremiär 2018/19

    Säsongens första hemmamatch!! Imorgon torsdag 13/9 kl 19:30 är det äntligen dags att få beträda isen iförd vårt hemmaställ och spela säsongens första hemmamatch. I denna 3:e träningsmatch ställs vi mot AIS J20. Vi ses väl där?? Grabbarna är laddade och hemmaställen nytvättade och än så länge väldoftande, detta tack vare vår samarbetspartner Veidec. Veidec är inte bara ledande inom tillbehör för bla verkstäder utan levererar även tvättmedel, schampo, visir rengöring m.m. Så inför denna säsong kommer grabbarna lukta ännu fräschare om det nu var möjligt..... Stort tack till Per Ågren på Veidec för detta. //Sk Iron A-lag A-lag Senior 12 sep 2018 0kommentarer
  • Träning och fika onsdag 12/9

    På onsdag tränar vi ca 1h sedan fikar vi och pratar lite fotboll. Träningen börjar som vanligt kl.19.00. A-lag Damer 11 sep 2018 0kommentarer
  • Newbody

    Hej grabbar! Ni som inte har hunnit lämna in Newbody listan än kan göra det till mig , antingen imorgon på träningen eller vid helgens matcher. Så gör jag registreringen ./Göran Herrlaget 5 sep 2018 1kommentar
  • Visa fler nyheter