• Träningsläger i Jönköping 1-3mars

    Vi kommer åka på träningsläger 1-3 mars i Jönköping där vi kommer ha 3 pass i Elmiahallen (fullstor konstgräsplan) samt kondition och teoripass. Vi kommer åka under fredag fm, så ni kommer behöva ta ledigt en dag från jobb/skola. Och vi kommer hem under söndag em. Kostnad:1100kr i det ingår följande. Bussresa tur/retur, frukostx2, lunch x1 och middag x2. hotellövernattning fre-sön. Anmälan görs via Swish till Jonas, tel.0764-023293 Anmäl er så snart som möjligt, dock senast 10/1-19 Frågor. kontakta Jonas Österblom Herrlaget 26 nov 2018 0kommentarer
  • Årets utdelning från Gräsroten

    SK Iron fick i år nästan 30 000 kr i utdelning från Svenska Spels Gräsroten. Tack till er som väljer att donera till oss när ni spelar. SK Iron 14 nov 2018 0kommentarer
  • Träningsläger april 2019

    Vi har nu skickat ut en intresseanmälan för planerat träningsläger 12-15 april 2019. För att veta hur många som åker med behöver vi nu få en indikation på hur många vi blir. Vi behöver minst vara 10-12 spelare för att det ska bli av. Sandra och Katrin har börjat titta på resalternativ, det som nämts som önskemål är Spanien. Vi har en bra kassa som kommer att nyttjas till detta och den kommer kunna bekosta stora delar av resan. A-lag Damer 13 nov 2018 0kommentarer
  • Visa fler nyheter