• Säsongen har startat!

    Nu har vi kört igång träningen för säsongen 2019. Måndagar tränar vi i Bälinge och torsdagar i Storvreta på konstgräsplanerna där kl 19,00. Vid oanvändbara planer kör vi fysträning på dansbanan i Björklinge. Söndagar är vi i sporthallen i Björklinge, start 11,45. Väl mött gamla och nya spelare! Herrlaget 12 jan 2019 0kommentarer
  • SK Iron söker styrelsemedlemmar

    Vi behöver bli bli fler som engagerar sig i våra styrelser. Vid årsmötet i mars kommer ytterligare några av våra trotjänare att lämna sina uppdrag och vi söker därför personer till både klubbstyrelsen och sektionsstyrelserna. Vi söker dig som vill bidra till att Iron kan fortsätta erbjuda idrottsaktiviteter för alla. Vill du eller någon du känner veta mer så hör av dig till Sindre Kjaer (sammankallande i valberedningen) eller någon annan av oss i styrelsen. SK Iron 7 jan 2019 0kommentarer
  • Pyssel på dansbanan

    Tomtenissar jobbar på dansbanan och byter 40 kvadratmeter golv och slipar upp alla kvadratmeter för att sedan lägga lack över hela banan i många lager. Tack, Supporterklubben för er fina insats. SK Iron 18 dec 2018 0kommentarer
  • Visa fler nyheter